HTML

Leírás

Most mit írjak a suliról, nem jut eszembe semmi, aki kíváncsi, hogy milyen, az menjen el egybe és meglátja..

Suli

Most mit írjak a suliról, nem jut eszembe semmi, aki kíváncsi, hogy milyen, az menjen el egybe és meglátja..

Címkék

Archívum

_jak-suli_1351172614.jpg_857x1200

Tegyük fel 1-es lett a dolgozatom. Tegyük fel még a fél osztálynak is 1-es lett. Utóbbi nem ment meg attól, hogy ne basszanak le azért, mert 1-esem lett. Ez kisebb koromba nagyon zavart, mostanra viszont már rájöttem, hogy igaz, mások eredményeire nem hivatkozhatok. Ezt így elfogadom, DE AKKOR MI A HALÁL FASZÁÉR VAN EZ?:

- Sanyi, miért nem szeded össze magad, a nővérednek a jegyei sokkal jobbak, mint neked.

VAGY

- Amikor még annyi idős voltam, mint te, csupa jó jegyet szereztem ebből a tantárgyból.


Nade, ha NEM SZABAD HIVATKOZNI MÁS JEGYEIRE, AKKOR MI EZ?? Visszafelé nem érvényes?? Példát lehet mutatni, de együtt érezni nem? Ha csak az én munkám, jegyeim számítanak, akkor oké, basszanak le, de ne hivatkozzanak más jegyeire, ezt én is megtehetném..


Nah, de mára ennyi, köszönöm, sziasztok!

Címkék: értelem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://suli.blog.hu/api/trackback/id/tr784869791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása